puss på lördagar!

min lördag har vart så skön så. vaknade runt halv tolv. har sedan spenderat dagen med en massa, massa greys och även gjort mig ett till barn på sims, hehe. jag har fikat goda bullar och druckit kaffe på altanen med familjen, ätit en god lördagsmiddag, grillat faktiskt, kanske sista gången för iår? nu ska jag ta mig lite mer kaffe och göra mig iordning för att sedan bege mig med en kasse med blandade goda ölsorter ut mot landet och hem till maria för firande av hennes födelsedag. yes mam, ska bli megafint att träffa alla er igen och kvällen kommer bli kanon! så ja, på med ett par jeans och en fin kavaj, lite eyeliner och sedan är jag redo. så puss på er och puss på lördagar. imorgon blir det att sova mer och mera greys såklart, hehe. skulle va fint med en fika med louise också. hej så länge


(bild från student-tiden, maria och jag.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback