Sometimes I swear it feels like this worry is my only friend.

greys är inte bra för mig. jag kan inte sluta titta. skulle vilja spendera hela dagen i soffan imorgon, med säsong 5 ju. jag hinner ju inte sova om det ska fortsätta vara på det här viset. icke bra, icke bra. hehe. nu ska jag dock sova. mår sådär. svårt att förklara. jazzen i skolan idag va dock väldigt rolig. sen åts det middag med pappi när man kom från storstan. sen gick västeråsaren jon vidare på idol och så har jag kollat hollywoodfruar, greys och druckit té, så ok har det ju varit. nu ska jag som sagt dock försöka sova. fystest är bland annat det som väntar i skolan imorgon. du kan ju tro att de där med soffan lockar en aningen mer. och sen slutar jag aldrig förvånas när det kommer till människor. att dom inte förstår när dom gör andra ledsna. hm.... jaja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback