that's why i started to hate you so much

jag är trött, trött i kropp, trött i huvudet, trött i ögonen. så just därför ska jag nu krypa till sängs. jag har kollat lägenhet idag efter skolan. mariatorget. skulle kunna bli bra. vi får se. vet inte riktigt vad jag vill. den 23:e ska jag iallafall se till att ta mig till malmö då nick och misha ska undervisa! galet, ja! just nu ser jag mest framemot helg, trots att det är sista helgen hemma för camilla och amanda. men det kommer bli så bra så på fredag! så ja, endast två dagar kvar i skolan innehållande balett, jazz, floor work, pilates, naprapat-besök, imporvisation och sång. typ! snart helg, yay! puss och godnatt (väldigt weird att träffa dig idag...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback