i am yours now

helgen. ja. har inte hänt något särskilt alls. i fredags var jag mest ledsen. allt känns väl lite bättre nu men ska bli extremt spännande att se hur det blir typ.. på fredag.. igår spenderade jag dagen i sthlm. yes, hela dagen spenderades på kvarnholmen där dansfeber spelas in. dansa lite bakom pia i gårdagens program. en lång dag med mycket väntan och mycket mat. helt ok ändå. kom hem till vässan runt 23-tiden. då blev det beverly hills enda in på småtimmarna. och idag har väl ungefär sett likadan ut. vaknade runt halv 3, kollat beverly hills och ja. det var väl ungefär de. tror jag behövde en sån helg. har hunnit tänka mycket vilket behövdes efter ledsamheten i fredags. och så kanske, kanske jag är lite piggare. åt sista pencilinet idag. ska nog dock köra på hostmedicinen ett tag till. men hoppas på att kunna orka köra i skolan nu iallafall. fram tills på torsdag, sen åker jag till barcelona torsdagkväll för att spendera helgen där(!) wiiii. fest, mys, kaffe, öl, second-hand-häng, mys, prat, skratt och mycket mer. kommer bli mega! men som sagt, kommer bli intressant att se vad som kan hända. jag ska iallafall våga ta mitt snack. jag behöver det. för min egen skull. men nu jävlar vill jag köra fyra dagar i skolan först. hoppas jag orkar. mår sådär. blä! ångest! nej hörrni. en bulle, lite té, lite tv och måla naglarna. yes, det ska jag göra nu, innan det är sov-dags! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback