I’ll go off if you don’t remove this weight off of me

nej. ikväll är ingen bra kväll. kalla mig bitter om ni vill, det skiter jag fullständigt i. barca-biljetterna har gått upp pris och jag skulle självklart ha förstått det och därav bokat för längesen. jag har ingen aning om vad jag ska koreografera till undervisningen på söndag och resten av terminen, har inte ens musik, ångrar mig bittert och djupt! jag har inte gått ner ett gram trots att jag bara tränar och inte ens tittat åt onyttigheter sen förra måndagen. dansen känns inte bra trots att jag inte gör annat just nu, gör bara ont, i precis hela kroppen. så är man trött på det, men det är ju mer ett ihållande tillstånd när det gäller mig. nej, fan i helvete. och så har klockjäveln runnit iväg ikväll igen. åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh. och har ändå inte gjort något av det jag borde. mitt rum är fortfarande ett enda kaos. har en hög med smutsiga kläder liggandes på golvet, en med halvsmutsiga och en med "går att använda igen"-kläder. allt är fortfarande inte tillbaka på sina platser från barcelona-resan och julen är inte nedtagen. så fan åt mitt rum just nu. kommer inte ha tid fören på sportlovet. då jag vill åka till barca. men jag vill till LA, men hur? jag vill dansa.......... vill jag fortsätta på ackis? vill jag gå andra skolor? eller är jag trött på att lära och bara vill dansa? äckliga kväll. har inget att klaga över, det bara är en såndär kväll ni vet. så blir jag mer och mer äcklad för varje dag som går... va hände liksom(!) godnatt

sommar, värme&sol, way out west med fina och öldrickande i gräset.
fast nej. jag vill utföra saker, känna mig behövd. vet inte vart eller hur eller vad jag vill bara..
nej. jag vet verkligen inte vad jag vill med framtiden, och snart är tonårs-åren över. borde det inte snart komma lite klarhet i allt. så man slipper allt tänkade nån enda gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback