the treehouse song pt 3

ja, sen tänkte jag bara lägga upp lite fler finfina polaroid bilder från finfina stunder under år 2009. denna gång bjuds det på bilder från sommar-månaderna. därav en del studentbilder.
juni, juli, augusti;

så simpelt som en park, lite sol, en öl och fina vänner. men så bra så bra.


den galna student-tiden med finfina klassen. utklädnads-dagen/festen, i början på juni

jag och min käre balvän anton på just en bal, på slottet, i det finaste sommarväder du kan tänka dig!

efter intensiva veckor med enbart tjoande festligheter kom studentdagen, finaste finaste!

vi, som hade hängt sen fyran. vi fyra hade det så fint under student-tiden, det tackar jag er för!

sen blev det istället sommar och festligheterna fortsatte, midsommar tillexempel, det va festligt!

och vi rullade backarna fram, i finaste soluppgången. sådär som det bara är på sommaren.

sen blev det boende hos amanda i många dagar som fylldes av många fina saker!

minigolf i gryningen med mysis-tjejerna och mysis-killarna. det är väl fint som bara den?

precis som alla år spendeades många sommarkvällar i langes hus precis vid vattnet.
med öl, fina vänner, skratt, allsång och dans i mängder? som sagt, älskade sommarnätter!

att spendera de somrigaste dagarna med dom bästa på festival och dansa i gräset är inte helt fel!

och att lyssna på nått så fint som band of horses i strålande sol kan nog vara bland det finaste!

ja, lite av mina sommarmåndader som var fyllda med så mycket fint att jag knappt kan förstå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback