heartbeats











bara lite random mys-bilder som får avspegla allt random mys jag hade för mig förra helgen. ja, då när man fick sommarlov, drack öl i park i för många timmar och hade en galet bra lördag med en galet bra hemmafest. ja typ lite så bara. sommarlovet är i full gång och jag har fina dagar hela tiden. den gågna veckan har vart super med kaffe på bänk sent in på natten i måndags då camilla anlände hem från barcelona. det följdes av balkong/gin-häng med camilla, oscar och theo i tisdags som fortsatte till lägenhetsmys och rödvin för att sedan avsluta den natten med big-bite och räksallad på seven eleven runt 5-tiden på morgonen. efter några timmar sömn åktes det uppåt sthlm i onsdags förmiddag. massa myshäng med ida, promenixar i träskor, rosévin och korvgrillning och sedan följt av världens myskväll/natt på lilla essingen med världens chillaste människor, basket-match långt inpå småtimmarna och sedan massa häng fram tills klockan slog 6 på morgonen och jag vandrade några dörrar bort hemåt ida i mina älskade träskor. torsdagen kom, efter för lite sömn, med fint väder så det blev parkhäng med jonte och ida, följt av möte i solen och sway bjöd på mat, yay, för att sedan dra sig mot kära ellens student mottagning där det var annat flott folk, massa god mat och massa bubbel. blev en helkväll och det var mega-fint att hänga med ellen igen! efter för få timmars sömn igen åkte jag hemåt vässan i fredags morse för att fira massa folk som tog studenten. efter 6 stycken mottagningar var jag helt slut. somnade två timmar i soffan och var sedan galet redo för camilla och bubbel som fortsatte genom öl nere på stan coh sedan fin efterfest på johanneshöjden in på morgontimmarna. igår kom även min älskling amanda hem igen så det firades med pannkakstårta och vi har myst ikväll igen. yes. finfina vecka! men nu börjar lite ansvar också. sommarlov. det krävs lite då med. jag ska fan ta tag i allt nu. fixa tid hos uffe, någon som ska göra att jag mår bra igen, ta tag i träningen efter en veckas nedvarning (!) yes imorgon börjar träningsschemat gälla! jag vill korra och dansa. polen måste bokas och ja. lite sånt fix liksom! ska dansa för filipa imorgon, typ megayay! ska bli galet fint faktiskt. och familjen åker iväg till italien tillsammans. inte fören i slutet på juli, men det blir fint! massa puss och så. åker upp till sthlm imorgon igen och blir kvar hela veckan. jobba lite och mysa massa. hoppas på mer basket! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback