i want you, i want you so bad

jag undrar lite vart hösten tog vägen. har inte hunnit svassa runt i converse och enbart skinnjacka. jag hade glömt hur mycket jag hatar det här. mörkret. allt som kommer med mörkret. nej, vet inte om jag pallar vinter redan från och med nu och typ fem månader framåt. jag vill ha modet och göra som fina sandra, säga upp allt här hemma och lämna allt som har med trygghet att göra, för att leva efter sin dröm, för att få ett äventyr, för att se om passar bättre in någon annanstans i världen. tänk så fint det hade varit att svassat runt i barcelona hela november ut. sluppit skiten här hemma och kommit hem för myset i december. och lite för att jag inte vet hur mycket längre än november ut en viss människa stannar i den stan. när man får se den härnäst liksom. och det gör mig lite tom. och lite ledsen. någon gång ska jag berätta allt. jag lovar.
ibland blir jag avundsjuk på dom som inte har nått dom för tillfället verkligen vill göra i livet. det måste vara en typ av frihet. jag vet att jag också är fri att göra vad jag vill, men har man något man alltid velat gjort och tror att man fortfarande vill krävs det en himla massa av en själv för att våga ta steget till att göra något annat, till att våga tro på att kanske, bara kanske, har man valt fel.

i want you to want me. i need you to need me.
mitt hjärta är ditt att förstöra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback