let's have a toast for the assholes.


jag har iallafall myst med en mysig hund. och jag har det bra. ibland blir bara saker lite jävla dumma alltså! men det blir dom ju vart fan man än befinner sig. jag vet inte. vet inte hur jag ska beskriva något. jag är nog bara lite sönder på insidan överhuvudtaget. för nu känns det som jag knappt känner längre. men det kanske är lika bra. nytt år. nya tag. släppa in nytt. släppa in nya. glömma bort det gamla lite. skita i det. det är ju över nu. men mycket fint väntar säkert framöver. fan att det ska vara så svårt bara. men det löser sig. nu vill jag chilla runt och mysa mina två sista dagar här. tjejerna börjar dock jobba imorgon. lite småtrist ju. men men. jag är trött på att bli dömd. på att bli kallad nått jag inte är. så nu skiter vi i allt. jag är den jag är. och det är inget fel med det. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback