some things just stick in my mind.


jag kommer inte fortsätta på balettakademin till hösten av olika anledningar. och därför är mitt liv ett enda kaos just nu. framtidspaniken är väl typ enorm fast jag samtidigt inte kunde bry mig mindre. jag har ingen aning om vad jag ska göra under nästa år eller resten av livet men det rör mig inte ens i ryggen. fast nog gör det nog de ändå. jag har ingen aning. just nu vill jag härifrån. vilket jag även ska. på torsdag får jag lämna landet, skolan, stockholm för några dagar. det kan nog bli bra. just nu är det vad jag behöver. sen får vi se. sen hoppas jag kunna ta tag i saker. känna något igen. vilja något igen. men så ligger det till iallafall.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kommer alltid att dansa!

2011-05-17 @ 07:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback